i am still looking for someone who can make one for me
fishi
AIRSCOOPS !!!
you could try Jason Frost at Absolutely scooters, hes on here occasionally and hes pretty innovative.
where you from?fishi wrote:i am still looking for someone who can make one for me
fishi
Its in bits scooter club: www.facebook.com/groups/132415046859320
-
- registered user
Defo not from Eng err land...

fishi wrote:i am still looking for someone who can make one for me
fishi
you have mail regarding air scoops

GermanyRICSPEED wrote:where you from?fishi wrote:i am still looking for someone who can make one for me
fishi
fishi
No, seguro que no. Vivo en Alemania, pero soy espanol, de pura raza !!Supereibar wrote:Defo not from Eng err land...![]()
![]()
Saludos
fishi
-
- registered user
Joder macho, menudo sorpresón!! JUAJUAJUAJUA!!!! Que haces por tierras teutonas??? Buscar el curro que no hay en España, imagino...... Oye, olvidate de Charlie Edmonds, está demasiado liao, busca ayuda con uno de los miles de cracks que flotan por aquÃ....fishi wrote:No, seguro que no. Vivo en Alemania, pero soy espanol, de pura raza !!Supereibar wrote:Defo not from Eng err land...![]()
![]()
Saludos
fishi
Saludos fiera,
Jaime
have found someone who can make one !! I hope so. :bouncyeng:Supereibar wrote:Joder macho, menudo sorpresón!! JUAJUAJUAJUA!!!! Que haces por tierras teutonas??? Buscar el curro que no hay en España, imagino...... Oye, olvidate de Charlie Edmonds, está demasiado liao, busca ayuda con uno de los miles de cracks que flotan por aquÃ....fishi wrote:No, seguro que no. Vivo en Alemania, pero soy espanol, de pura raza !!Supereibar wrote:Defo not from Eng err land...![]()
![]()
Saludos
fishi
Saludos fiera,
Jaime
Saludos

Ralph !!!!